Sjuka värld!

Var det någon mer än jag och Anna O som tittade på Insider igår ? Jag satt där och retade upp mig mer och mer under programmets gång, och blev precis lika äcklad som förbannad. Äcklad av hur sjuka människor får bli. Binda fast ett stackars djurs ben så man sedan kan sätta på det utan att bli sparkad för att sedan sticka in en halvmeter långt och vasst föremål i bakdelen på det. Du vet att, jaa.Stackars hästen stod där i sin box och fick lida till det yttersta, innan familjen lyckades få iväg den till Strömsholm där de en kvart senare fick lov att avliva den. Stackars flicka sedan! Jag vet inte hur jag skulle ha klarat det. Först skulle jag såklart bryta ihop fullständigt, men sedan skulle jag bli så ursinnig så jag vet inte vad jag hade kunnat hitta på. Nu har de ju en misstänkt iallafall, de hittade hans sperma i boxen och allting. Hoppas de sätter dit den jäveln!!

Säger som tanten med hönsen. Man kan faktiskt bli så förbannad så man skulle lätt kunna ha ihjäl en människa utan att ens blinka! Och höns sedan.. ja jag säger då det!
En åklagare/psykolog eller vad han nu var sa att det kan vara ett första tecken på att man sedan kan våldföra sig på en människa. Vad är det som säger att de här sjuka personerna inte redan gett sig på just människor ?! Det är väl kanske det man börjar med först, om man inte äger ett djur själv då vill säga. Men den/de här människrna har ju gett sig på andras djur. Nej jag blir så förbannad! Hemkst är det, men inte så jag blir ledsen. Jo ledsen på ett vis, men mest förbannad!

Klart att liknande beteende kan klassas som våldtäkt. Vad är det som säger att djuret tycker om det som sker ? De kan ju varken säga ja eller nej, så såklart är det våldtäkt. Iallafall i mina öron. Tycker folk att det är normalt så är de precis lika sjuka som de där jävla äckelmänniskorna!! Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Bonden

http://www.expressen.se/Nyheter/2.2670/1.1367406/nu-backar-ministern



Ang förbud om tidelag.

2008-11-13 @ 23:58:29
URL: http://weigardh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0