Shopping :)

Idag har det shoppats, till höger och till vänster :) Jag har köpt mig en klänning på Gina. Är så glad att Gina Tricot existerar! Billigt och bra :) Jag är inte den som värderar en klänning i flera tusen. Några hundra räcker då gott och väl :) Man vill ju ändå inte ha en klänning i fler år i rad. Det blev en lila som man kan ta av axelbanden på :) Fiffigt Elin! Den fanns även i svart, rosa och någon slags guldig färg... Får bli till att använda den på annandagen eller nyår! Nu har jag planerat för mig :) Julafton är också klar. Det finns ju så himla mycket fint i affärerna nu! Allt verkligen. Prydnadssaker som kläder osv. Svårt att hålla fingrarna i styr :) Var så himla längesen jag gick på stan! Men det har även resulterat i att pengarna inte har gått åt på samma sätt :) Köpt gardiner på Boulevard, röda panelisar nu till advent :)

Längtar till efter jul, på ett vis. För då kan jag sätta upp mina gammelrosa :D Har köpt ett överkast i samma färg, så det kommer bli lite lätt rosa här till våren :) Inte för mycket dock... Gardiner och överkast duger bra :) Sedan ska jag ta ner min rosa ljuslykta jag fick av de som hyr box hos oss i stallet. Soffan ska jag täcka över med något vitt överkastsaktigt :P Rött styr så mycket! Ska iallafall aldrig köpa en röd soffa nästa gång det blir soggköp :) Den här hade vi hemma, så det var praktiskt att ta med den. Bäddsoffa är bra tycker jag! Men denna är en aning speciell :P Haha! Huua.

Åt på Ankan ikväll. Gott gott :) Nu blir det lite kvällsmys, med Stjärnor på is som högst på priolistan!
Ha´t så bra!

https://www.ginatricot.com/se/#/product/24916429

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0