Sällskapssjuk :(

Nu när jag har vart hemma i över en vecka har jag blivit van med att hela tiden ha någon omkring mig. Och nu känner jag verkligen av det, här jag sitter helt ensam :P Ska iallafall glo på tv en sväng med Cizen.
Borde ställa om min stationsklocka också :P Den står fortfarande på sommartid. Var ju hemma när det var dags att ställa om... Men orka :D jag är hur seeg som helst! Har iallafall förflyttat blommorna ur duschen till sina krukor i fönstren igen ;P Alltid något. Diskat har jag också gjort, och lagat mat. Så nu är dagens bestyr över :) Trodde jag! Kom på att jag måste titta lite i engelskamaterialet som jag tog med mig från skolan. Ska ha hand om engelskalektionerna praktiken ut... så måste förbereda mig lite :P antar jag..haha! Jag känner mig så omotiverad och oseriös just nu...
Ska titta färdigt på Vänner :) Heeej svejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0