Sakna <3

Fick ett sådant där infall när jag börjar sakna allt möjligt :P Känner mig en aning ensam efter att ha haft sällskap i helgen... Saknar mina fina puppuhästar där hemma, och ridningen. Kan ju erkänna att jag funderat många gånger på hur allt sett ut om jag stannat hemma, köpt storhäst och satsat på ridningen. Undra hur bra jag hade kunnat/kan bli om jag verkligen satt av tid, för mitt älskade intresse ?! :) Vissa är ju inga naturbegåvningar, så man får vara glad att de inser det själva, om inte annat hoppas man att de gör de. För oss andra och hästarnas skull ;P Jag och mamma satt och tittade på hästannonser när jag var hemma på skrivvecka. Hittade en fin en :) Pappa blev rädd och sa; "Men nu får ni ge er!" Haha :D Hela familjen har så svårt med det här med Curr. Ingen vill sälja honom, pappa är väldigt bestämd på den fronten :P Är så glad att jag har föräldrar som är villiga att satsa, och framför allt delar mitt intresse :) Annars hade jag ju vart tvungen att sälja min älskade Curry :( Tur att jag har mina kära tjejor där hemma som vill rida. För vem skulle inte vilja ha hand om Mr. C ? :) Jag hade gråtit av lycka om jag hade fått chansen att ha hand om en sådan häst. Hur ofta får man en sådan chans ?! De flesta är ju så giriga så de skulle sälja för pengarnas skull. Men för oss är hemmet och skötseln det viktigaste :)
Ååh vad jag saknar ridningen... Livet hemma. Synd att man inte kan dela på sig :P

Time to sleep! Natti .


Mamma & pappa <3


Hättarna :) <3

Marcus, brorsan, Trixie, morfar <3 (Jul hemma hos oss, -07)

Mormor & pappa <3

Älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0