Please don´t stop the music

Har laddat över ny musik på telen, så jag har något att lyssna på när vi åker buss :) Det var verkligen dags för lite uppfräscning på den fronten.

Nu ikväll så har jag och Cissi "syndat" och ätit glasstårta :P Var extrapris på Hemköp, och då kan man ju inte låta bli. Haha!
Förresten, har glömt att berätta! Igår när jag kutade omkring på stan såg jag en lapp på en ruta i förbifarten på en Bik Bok affär! De sökte extrapersonal, och jag blev genast sugen. Så idag har jag skrivit ett "CV" och lämnat in :) Gött med lite extra pengar! Nu vågar jag nästan hoppas på att jag får jobbet... Tvekade en aning eftersom jag vill inte känna mig uppbunden här nere, på helger och så. Men eftersom det bara är extrajobb så behöver det ju inte bli många helger! Var ju även krav på att man skulle kunna jobba vardagar, och det kan jag ju. Vissa dagar iallafall! Och ser vårens schema ut som höstens, så är det inte problem med att hinna med någon jobbdag mitt i veckan... Tänkte vara lite smart, så kanske jag slipper jobba så mycket i sommar :P Gör inget om det inte blir så mycket timmar, är glad för det lilla som erbjuds :) Fick ju i och för sig jobb i G-klitt, men vi tar det här först nu :) Kan vara skönt att bara få komma hem och slippa stressa uti jobb då. Tyckte det var så drygt i vintras/våras de få helger jag jobbade då.

Ja ja, nu vet ni det också :) Håll tummen för mig! Nu ska jag vaska av mig och invänta samtal från min hockeyspelande karl. Natti på er!


Scysst spel, eller vad sägs ? :P


Love you baby <3

Kisses ;) / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0