Pizza Kit

Gott med hemmapizza :) För det är det vi ätit idag!
Har glömt att tala om hur jag blev uppe i huvudet :P Fyllde på färgen min, så nu är den där äckliga utväxten borta! Tänk vad mycket bättre det känns när man fått lite liv i håret :) Klippte mig också, såklart! Nu är det lite längre i nacken och kortare framtill, så frillan är inte lika sluttande som innan. Är iallafall riktigt nöjd :)
Våran lilla "Glöggfest" vi hade igår blev lyckad :) Var riktigt trevligt. Vi hade mycket att prata om också, klockan blev nästan 01.30 innan jag och Cissi åkte :P Men som sagt, trevligt var det!

Nu blev jag helt hux flux tvungen att gå bort och rida i ridhuset... för i morgon hinner jag inte med eftersom det var massa träningar i ridhuset i morgon. Så nu gäller det att sätta sprutt, rejält!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0