Matkaos

Detta planerande med vad man ska äta :P Jag får iallafall äta på skolan en dag, så den dagen kan jag räkna bort matlåda. Men sedan har vi de övriga dagarna. Höll på att snurra in mig i mig själv när jag var och handlade idag :P Just nu är det så mycket så jag glömmer bort mer än hälften vad jag ska göra. Så nu har jag börjat använda min kalender mer! Måste ju skriva upp vad jag ska göra dag för dag, och när jag kommer på något skriver jag upp det med. Annars försvinner det lika fort som jag kommer på det. När det blir såhär, brukar det vara för mycket :P åtminstone mer än vad man är van med. Det var ett tag sedan som jag kände såhär, minns att sista terminen i 3an var omänsklig! Och "smart" som jag var så planerade jag ju även in att ta körkortet då :D Var ju illa tvungen eftersom flytten till Karlstad stod på glänt. Hade då inte velat ta körkort här nere :P Mora räcker gott och väl.

Om en timme är det dags på träning. Hörs efter det :) Förresten! Ikväll kl 22 måste ni se på 3an, Insider. Handlar om ponnyn Silver från södra Dalarna som blev knivskuren, och sedan dog på djursjukhuset. Det är så sjukt hemskt! Måste se det. 

Kommentarer
Postat av: Carro

Det ska inte missas..Hade tänkt att se det..Tårarna kommer antagligen att spruta..=(

2008-11-12 @ 19:47:38
URL: http://carolinewickman.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

I mitt huvud är det mest bara kaos just nu. :P... KRAM

2008-11-12 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0