Längtar!

Fy tusan! Kom på att nu är det bara två dagar till som jag behöver stå ut med mitt hår :D På fredag morgon, då jäklar! Åh vad jag har längtat/fortfarande längtar i och för sig... Men snart är det fredag :D
Nu har jag bytt ut de vita dynorna till de röda. Tagit fram julstjärnan, men bara kartongen än så länge :P Tror jag tänker ta fram och tända den i morgon kväll! Vill ju hinna ha lite jul här nere också ju :) Kan man väl få?

Åh fick verkligen ett underbart fint mess från min Ems! Jag har skickat runt ett kedjebrev som jag fick av Jimmy, min kusin. "Julpussen". Såhär skrev Emma:
Pusssss på dig själv du :) du är redan den bästa vän man kan ha ;) du behöver inte 10 st kedjebrev för att få det bevisat :) för du fick just det bevisat här :) hihi. Pusss

Min goa Emma :) Sådant värmer! <3 Riktigt, riktigt mycket! Du är en bra vän du med. Önskar vi hade mer tid till att umgås... Snart är det jul och vi båda är hemma. Då måste vi passa på :) Puss på dig med gumman!

Nu ska jag borsa tänder och sova. Prata med mina käraste först förstås :) Natti natt på er där ute...

Kommentarer
Postat av: Ems

Sötnos.. önskar det fanns all tid i världen ..

Man har så mycket tid.. men den verkar ändå inte räcka till :S Vad önskar du dig i julklapp (a) :)?

2008-11-25 @ 22:29:30
Postat av: Alexandra

Haha, ja lyllos dom som bor i Orsa tänker man nästan nu :P Ja det går bra, fast har bara åkt två gånger på riktigt än :P

2008-11-26 @ 08:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0