Kan jag ha gjort bort mig?

Haha jaa. Känns som det till 99.9% iallafall :D Har tagit mig friheten att köpa en skjorta till Marcus. Och ja, ni vet. Det som han får i klädesväg brukar väldigt sällan gå hem :P Men jag tog mig en chansning. Jag orkade inte använda mitt huvud till att fundera på present mer idag :P Får gå och lämna tillbaka den i morgon i värsta fall då. Han får skylla sig själv när han är så kräsen :)
Nu ska jag iallafall ta och stryka den där skjortan, var rätt skrynklig tycker jag... seda ska jag lägga ner den i kartongen :) Wish me luck ;) Ska laga iordning maten också. Får bli tacogratäng, så smidigt och såå gott :) Blir en härlig kväll! Måste komma ihåg att hänga upp ballongerna också :D Tihi! Ha en bra fredag allihop!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0