Julpyntat!

Tror jag... Kan inte bestämma mig vad för grejer jag ska ha på mina två enda bord jag har här :P Hehe. Är typ bara på dem man kan ha saker, och i fönstren förstås då. Mina änglar vill jag inte ta bort, även om de har vart framme huur länge som helst :P De får bara byta platser, haha! Nu är julstjärnan på plats, och tänd :) Efter några om och men... även de tre små söta nissarna är framme :) på sin gamla plats från förra året. I fönstret bredvid stjärnan :) Måste komma ihåg att ta ner min stora tomte som jag fick av brorsan i julklapp förra året. Den och de små är sådana där "moderna" tomtar, runda med huvan över huvudet så endast näsan sticker fram :P Så de kommer passa ihop! Goodi goodi.


Eftersom jag ska frissa mig på fredag... tycker ni ska jag klippa mig som jag ser ut som på korten här? Nu är mitt hår alldeles för långt kan jag lova :P Men är längden bra, eller ska jag låta det vara lite längre? Tacksam för tips och synpunkter :) (Ser att det är alldeles för längesen jag klippte mig, där var ju håret riktigt snyggt?! Tror jag pratar i tele med M där :P)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Har börjat packa lite smått. Hinner göra klart i morgon innan färden norrut! (:D) Mamma har satt upp mig på en dressyrlektion i  morgon kväll. Jag blev jätteglad, men den glädjen övergick rätt fort till ångest, för jag kom på att jag inte ridit på typ 3 veckor, plus att jag inte suttit i en dressyrsadel sedan jag vet inte när... och det är skillnad kan jag tala om för er som inte vet! :S Lär ha en jäkla till träningsvärk på fredag, tillsammans med den jag kommer få i morgon efter passet idag! Shit, tror aldrig jag vart så genomkörd och svettig efter ett pulspass! Var ju i och för sig ett puls intensiv pass, men ändå :O Kändes fin fint efteråt iallafall! Träning är bra det :)
Nu ska jag borsta tänder och krypa ner... Marcus lär väl ringa om ett tag. Hockeymatch idag! Hörs mer i morgon :) Tjo!

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag tycker att du ska känna efter själv hur du ska ha håret. Huvudsaken är att man själv är nöjd! Men när du hade det sådär uppklippt i nacken så var det jättesnyggt. La sig väldigt fint då! Sedan vet jag ju att du skulle vilja klippa av det till en mer rak page. Det kan också bli jättefint. Usch jag har alltid lika svårt själv för att bestämma mig hehe.. Kram

2008-11-27 @ 11:27:59
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0