IKEA

Har fått 4 st tallrikar och 4 st djuptallrikar av mamma och pappa :) Dem kostade 5 kr/st, så det blev alltså 40 kr för det kalaset! :) Det är så det ska vara. IKEA är grejer ;) Nya sorter på doftljus hade de också, typ vildabär :) Mumma! Ska lukta gott här nu i juletider. I Bergvik var det julstämning på hög nivå. Hela köpcentret var iklätt i ljusslingor och det spelades julmusik över hela placet. It´s christmas time my friends :) Och jag stortrivs!

Måste erkänna att det var väldigt jobbigt att lämna klassen idag :( Det blev iallafall popcorn och Sunes jul sista lektionen :) De fick sin boll, och jag en chokladask :) Marabou hjärtan! Utvärderingarna var roligast att få. Det är så gulliga :) Bra kritik! Det ska jag suga åt mig av. "Sug åt er tjejer, sug åt er!" (Någon som känner igen sig i den frasen ? :D Saknar BF... och en del i klassen :) ) Har iallafall lovat att komma och titta på julfesten de ska ha den 9e. Lär ju göra det nu när jag sagt det :P Får ta med mig fröken C :) Fick kramar av precis alla idag, Helen hade nog lite separationsångest hon med, för henne fick jag två kramar av :) Sedan när jag skulle gå så kom ungefär halva klassen och flög på mig igen. Haha! Trodde jag skulle ramla omkull! De knuffades om att komma närmast och hade sig :P Gulliga! Kommer sakna både klassen, arbetslaget och framförallt min handledare, Helen. Hon har vart guld!




Nu börjar det vankas mat! Är på tiden kan jag lova :) I natt kommer jag nog sova som en gris, haha! Är jättetrött... Ha en bra fredag!

/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0