Hoppla!

Jädrans vad min Curr vad pigg idag! Så fort jag styrde limousinen mot ett hinder så förvandlades den till en ferrari! Ja, han var skvatt galen idag :P Kan förstå honom. Han har inte hoppat på 1 ½ månad, och han som älskar att hoppa! Mamma stog och beklagade sig. "Den där hästen kommer vi får ha kvar till dödagar!" Haha, ja ser då inte bättre ut.

Saknar min baby. Att vara ifrån varandra är verkligen skit... Inte gör det saken bättre att vi snart vart ifrån varandra i en månad. Men på fredag. Då får vi äntligen ses igen! Det kommer kännas sådär pirrigt som det gör när man är nykär, bara för att man inte setts på ett bra tag :P Så på så vis är det mysigt. Blir en myshelg i Karlstad! Älskar dig Marcus...


Kommentarer
Postat av: Ems

Haha curacao dåå :P haha.. vilken stjärna :)

2008-11-09 @ 10:09:11
Postat av: Ida-Marie

Ja det är nog så hehe... Jag hoppas jag slipper bli sjuk nu iallafall..:P...

Usch redan söndag. Jobbigt att helgerna går så fort. Bara att bita ihop och gå till praktiken imorn igen då..:P.. KRAMAR

2008-11-09 @ 21:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0