Home, sweet home!

Änteliiigen är jag hemma innanför dörren min :) gud vad jag älskar den här lägenheten!

Idag var det riktigt skönt att få komma hem. Var så himla trött nu sista mötet! Vi var på "Elevhälsa". Pratade med specialpedagoger/skolkurator om barn som behöver lite mer hjälp på olika vis. Var intressant :)
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska äta idag.. får nog bli att koka lite makaroner till fläskfilé bitarna jag fick med hemifrån. Det där med mat är ett mysterie för sig varje vecka :P Får bli lax någon dag också.

I helgen har det vart "husfest" här. Och ja, vad ska man säga? Det märktes igår när vi kom hem om man säger så :P Det ligger typ 3-4 splaschade och torkade ägg här ute på våran våning. Det lär nog börja lukta när som helst :S Fattar inte hur folk är funtade. Visst, man kan ha kul. Men vem fan ska städa upp skiten ?! Och ägg. Utav allt? Bara idén.. Hallå?! Tycker det är så himla barnsligt av människor som är så pass gamla. Bläää :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0