Godnatt

Sista inlägget för idag :) Har blivit rätt dåliggt uppdaterat på ett tag, eller ja dåligt och dåligt. Har iallafall fått ner ett inlägg/dag :P Är ju rätt bra ändå.. hehe. Pratar med Marcus nu och ska krypa ner i sängen strax. I morgon bär det av hemåt med Martin :) Martin från OP som vi pluggade religion med i 3an på gymnasiet. Han läser ju till sjuksyrra här nere :) Tror att det lutar åt ambulansförare för hans del :) Spännande! Vi plockar iallafall upp Cissi på vägen, vid hennes skola där hon har praktik :) längtar hem! Ska bli kul att se vad pappa säger när han får en present från Indiska :D Kanske inte det första han tänkt sig... hehe. Kul att ge bort presenter tycker jag :P Nu var ju inte den här så himla rolig kanske, men ändå :)
Ääh nu börjar jag snurra in mig i något jag inte tar mig ur :P Så dags för sängen!  Hörs kanske i morgon :) Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0