God dagens!

Kan ni tänka er ?! Jag gjorde inte bort mig :D Skjortan blev godkänd :) Nöjd nöjd!
Nu ska vi ut en vända på stan. Ska kolla på förkläde åt morfar bl.a. Han hjälper nämligen folk att ta reda på älgar och sådant och han behöver ett förkläde som man lätt kan torka av, istället för att behöva tvätta det varje dag :) Vart man nu hittar ett sådant förkläde... ska vara ett sådant där plastigt ett :S får leta igenom stan.
Förresten! Vet ni vad jag fick för fint av Marcus från Chicago då?! Massa fina trosor från Victora´s secret, och en beige vår/sommarjacka :) Kan ta kort senare och visa! Blev jätteglad! :)
Nu ska jag klä på mig något mer pasande :) Hörs kanske sedan, annars i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0