Gardiner

Yeah :D Jag har bytt gardiner! Och fy satan vad nöjd jag är :D De är ju så himla snygga! Nu är det värsta gjort med julpyntandet. Har lite småplock kvar :) t.ex. byta ut bordstabletterna mot den röda löparen, ta fram mina söta små tomtar, byta ut de vita dynorna på stolarna till de röda. Sedan ska jag nog byta ut lite prydnadsgrejer också...
På förmiddagen så åkte vi ut till Begvik igen, var dags för Plantagen :) Jag fick ett ljus av mamma som är numrerat med 1-24 :) Ska ha min egen lilla nedräkning till jul. Kommer ju vara här rätt många dagar ändå. Får elda fram till den 18e, för då åker vi hem! :) Har även köpt två så mini julstjärnor, blommor, som jag ska ha i mina små gulliga krukor som jag köpte förra året :) Ååh vad härligt med jul!

Nu, Gossip .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0