Funderingar om livet

Egentligen. Ibland kan man ju fundera på vad livet går ut på :S Helst sådana dagar som den här. Man kommer hem 16.30, stressar iväg på träning, om man ska på det, lagar mat och sedan sover man. Sedan ser troligtvis nästa dag ut på liknande vis. Man går i skolan för att man ska få utbildning så man kan få jobb med lön så man klarar av att leva, föda barn och dö. Typ :P Haha. Antar att mitt liv är alltför enformigt just nu, därför dessa tankegångar :) Men visst kan ni hålla med om att det känns så vissa dagar ? På fredag kommer iallafall Marcus som sagt, då blir det ju annat för några dagar i min enformiga vardag :P Undra hur livet kommer se ut när man fått det där jobbet man eftersträvar, och när man äntligen får bo ihop med sin älskling? Då kommer jag tycka att allt slit var värt det :) Orka kämpa runt på skitlön varje månad :S Är ju rätt skönt att åtminstone få veta hur mycket man tjänar varje månad, så man kan planera sitt liv lite bättre :P Åh vad ja längtar till jag är klar! Snart är 1 ½ år avklarat :) Känns bra.

Nu ska jag göra mig något att äta. Orkar inte äta något, känner mig inte sugen på det jag ska äta. Men ja :P tugga, svälj. Trevlig helg! ...

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag längtar tills vi är redo att möta den slitande arbetande världen och slippa allt plugg. Ska bli såååå skönt med jul snart så man får en liten paus... kan behövas nu känner jag. JA vardagen känns fruktamsvärt enformig och trist ibland!! :P..

KRAMAR

2008-11-11 @ 18:56:46
Postat av: E

Tror vi går i samma tankebubblor just nu...

Höst depression kallar jag det ;).. då kan man le lite gulligt åt allting...

Snart är vi vuxna kvinnor med familj och bra betalda månader ;).. vi får bara bita ihop ett tag till :)

2008-11-11 @ 19:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0