Fullt ös, medvetslös!

Vilken jävla stressig dag! Tog bussen från Hultsberg vid 15.30 ungefär, stressade hem och lämnade/bytte väska, tog 56an med Cissi ut till Bergvik för att hämta en jacka på Team Sportia. Tog oss tiden att kika in på en zooaffär, för att titta på lite annat :P Att en lite jäkla fågel kan kosta så mycket pengar ?! Sjukt. En lite fjuttig kanariefågel kostade lixom 300 spänn! Aja, tog bussen därifrån strax innan 17. Hem och åt mat, pratade med Marcus och bytte sedan om för att åka med bussen vid 18 upp till träningen. Kom hem nu vid 20.30 och har hunnit med att duscha, diska och plocka lite. Alla kläder låg kastade på soffan :P Hatar när det är rörigt. Nu hade jag tänkt ta mig en rostadmacka och lite te till det. Är jag värd :) Det var min dag det! Hur har eran vart?




Btw! Grattis till Barack Obama. Första mörkhyade presidenten i Amerika, om jag förstått rätt? Fränt är det iallafall! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0