Fullproppad dag

Gick härifrån strax innan 7.30 i morse, och kom hem runt kl 19. Praktik och sedan direkt bussbyte upp till skolan för träning. Cissi fick ta med ombyte till mig :P nu har jag ätit lax! Gott med fisk för omväxlingsskull :)

Har glömt att berätta om mitt halloweenfirande hos Nina :) Jag kan ju tala om att jag har sjungit karaoke för första gången i mitt liv :D Det var inte så "svårt"/jobbigt som jag trodde! Kan ju ha sina anledningar också :D Haha! skulle inte gjort det nykter iallafall... Men ni kan ju gissa att jag var favoriten vid micken ;) Trevligt var det att träffa några gamla kompisar. Även om vissa andra har blivit lite väl "fittstyrda"... Vid 01.30 åkte iaf jag och Rune (Johan) hem :) Nöjda och belåtna för denna gång :) Görs gärna om <3 miss the oldtime, sometimes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0