Fars dag!

Pappa försökte gissat vad det var i hans paket, han trodde det var choklad. Men tji fick han :P Glasunderläggen gick iallafall hem! De är riktigt snygga måste jag då säga :)

Nu är jag i Karlstad, igen. Den här helgen har gått sjukt fort, mer än andra till och med. Så nu är det söndag igen då... Sitter och tittar på säsongspremiären av Sanningens ögonblick. Den första deltagaren här gör mig alldeles chockad! Hon arbetar som personlig assistent och hon har legat med personen hon jobbar åt/med (brukaren) :S Och det var tydligen tillåtet, men ändå ?! Hon hade även använt assistentpengar till en utlandsres och annat privat bruk. Och så ställer man upp i ett sådant program ?!  Man kan ju undra om hon fattar att jobbet kan/kommer ryka. Hej å hå... Ja, nu hoppade hon av. Det tackar vi för! Vilken idiot, rent ut sagt.

I morgon är det dags för praktik igen. Känns tungt såhär på en söndag, men snart är det avklarat. Den största uppgiften ska in nu ikväll.. senast. Puh! Är jättenervös. Det var längesen jag var såhär nervös inför en inlämning :S Huua!

Längtar som en tok till på fredag! :D


Congrats dad :) <3

Kommentarer
Postat av: Towa

hahaha jaha, man tackar ;)

2008-11-09 @ 23:57:01
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Alexandra

Ja det känns som att det är värt att sitta och åka emellan Falu & Mora iallafall :) Men är det inte det, så är det väl bara att hoppa av :P

2008-11-10 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0