Drooogt!

Fick gå tidigare idag, så jag handlade lite på stan inför morgondagen och nu har jag precis dammsugit och städat inne i badrummet. Ska bara putsa spegeln lite, får kanske bli i morgon när jag kommit hem. Blev att gå på kvällsmöte för min del, Madde och Therese slapp eftersom de var på det sist. Surt för mig :/ Sitta och lyssna på massa lärare i två timmar.. suck. Har köpt mig yoghurt och frukt som jag ska ta med. Det kommer finnas något slags tiltugg där också, tyckte jag hörde prat om pizza. Får hoppas på det, för jag kommer vara vrålhungrig!!

Nu ska jag äta lite mat, för vi 16.30 åker jag vidare. Dags för träningspass 2 för den här veckan. Tyvärr blir det inget mer :/ Måste komma ihåg att boka av PS:en i morgon. Suuurt :( Hörs sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0