Det blev pannkaka

av pannkakan. Vet inte vad som hänt med min konst när det gäller att steka pannkakor! Brände vid/stekte fast. Fan vad sur jag blev! Fick bli ny smet och att börja om. För jag började med att göra fullkornspannkakor, men det sket sig totalt!

Fick iallafall mycket gjort med studiegruppen idag, kom ifrån skolan strax innan 16. Efter det bar det av ner på stan! Jag och Cissi stannade till på Change för att prova BH, men det gick ju som vanligt. Åt skogen. Cissi hittade massor iallafall, så hon köpte sig ett par! Idag, eller just nu, känner jag mig väldigt negativ på något vis. Inte mycket som gått min väg idag. Grrrr!
Ska se till att komma ihåg att skicka in sista praktikuppgiften idag också, i morgon kommer det bli lite snärjigt. Vet inte när vi kommer från skolan, sedan är det träning vid 17.15... nej lika bra att skicka in den idag. Är ju ändå klar!

Förresten, så kom jag på en sak som gått vägen idag! Jag hämtade ut min observationsuppgift idag, och gissa vad ?! Jag behöve icke komplettera :D Yeah! Fy satan vad gött. Hade inte orkat med att få pilla med den en gång till... Nu är det bara två uppgifter kvar för bedömning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0