Dalarna

Då var man hemma igen då! :) Har nyss vart ute i stallet. Tagit in hästarna och vart ute på en promenad med Curry :) Vi båda behövde oss nog en vända, träningsvärk efter igår :O Trots att man tränar under veckorna tillkommer en annan slags träningsvärk när man ridit. Idag är jag öm i rumpa, inre sidan av låren, mage och i ryggen :P Det blir en helt annan muskelgrupp som jobbar när man rider. T.o.m andra magmuskler :O Kan ju iallafall konstatera att det är de delarna man vill ha tränad som tjej :P Iallafall jag. Förut har man inte ens tänkt på vilken bra träning ridning är, eftersom man gjort det varje dag och väldigt sällan fått träningsvärk :P Lektionen gick väldigt bra, med tanke på de "goda" förutsättningarna jag hade :D Haha! Är jättenöjd med både mig själv och Curry :) Han har nog saknat att få jobba ihop med sin matte! Och jag har såklart saknat honom. Är nästan 3 veckor sedan jag red nu! Tråkigt tycker jag. Tur att det är "jullov" snart så man kan spendera tid här hemma med de/det man älskar bäst :)

Ikväll blir det glöggmys hos Sofie :) Väldigt praktiskt med kompisar som bor på samma område tycker jag :D Inte för att jag är någon större glöggälskare, men det ska bli jättetrevligt ändå :)
Skönt att få komma hem. Var två helger sedan nu! Fröken Lückner har också hittat upp hit till Dalarna för att hälsa på föräldrarna, och titta på kvällens derby antar jag :) Själv hoppas jag att Mora åker på däng, förlåt Therese :P Men det där Mora ger jag inte en femöring för! Fy vilken jävla skitklubb. Rätt av Leksandsfansen att bojkotta deras matcher :P Tyckte det var rätt fräsigt faktiskt! Haha! Nej ner i div. 1 med er :P
Nu ska jag ladda för att sätta i mig lite fläskfilé ;P Höörs!


En sömnig bild på mig själv från i somras. Invigning av härbret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0