Bocken bruse

Nu är jag tillbaka i stan :) Känns skönt på ett vis, men inte på ett annat. Är ju alltid lika vemodigt att åka hemifrån. Helst när man hunnit vara hemma ett tag och känt på livet hemma :P Men tur att man tycker att det är skönt att få komma ner hit med.

Apropå Bocken bruse :P Började ju med nya p-piller för ca 3 månader sedan, och de har tagit bort blödningarna helt och hållet. Nu när jag käkat penicillin i en vecka har den tagit bort p-pillrens funktion och jag har påbörjat min lingonvecka :P har sluppit det i 3 månader nu! Till det här med Bocken bruse :P De sa på apoteket att penicillinet kunde försämra p-pillrens effekt, och mamma berättade det när hon kom hem med penicilinet. Och pappa: "Ja, men det är väl ingen fara. Bocken bruse är ju i Chicago i en vecka till." Hahaha! Gud vad jag och mamma garvade :D Det kallar jag humor. Måste berätta för Marcus när han kommer hem :D Vilket han gör i morgon. Har inte pratat med honom sedan i torsdags! :( Känns i själen och hjärtat kan jag lova. Men i morgon, då kan vi prata huuuuur länge vi vill :) Har telefonen på laddning nu ;)

Borde sova nu. Känner mig inte ett dugg redo för ännu en vecka praktik :S Törstig är jag också... nej nu så :P Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0