Attackerad!

Av en Telenorförsäljare! Fy fan för försäljare, efterhängset och påträngande folk! Fast man bara går förbi så är det nästan som att de drar en tillbaka, tar fram en telefon och stoppar ner den i ens väska, tar upp ens leg. och skriver under åt en. Shit! (nu sa jag nästan) Men det är så det känns! Huuua! Den där karln var den värsta jag råkat ut för hittils. Det spelar lixom ingen roll vad man säger heller. Jag talade om för honom att jag var nöjd som det var. Meen, nej. Då fanns det annat att argumentera om. Pust! Tur att jag hade Hemköp att skylla på :P Det lät ju bra, men jag är ingen människa som gör en sådan där förhastad impulsgrej! Nej, jag är nöjd med min Sony Ericsson med Halebop! Så det så :) Vill jag byta så gör jag väl det själv, Ingen som ska kasta på mig en tele och operatör som man ör bunden till i 2 år. Neej, vill inte ta nåfra risker.

Om ca 10 minuter är det dags att gå för att ta bussen upp till universitetsområdet för andra gången idag. Träning :) Sista för den här veckan. Blir så sur på mina vader, varför ska de bli så ansträngda på en gång? Borde väl ha andra skor, egentligen. Men de jag har nu är iallafall bättre än de jag hade först... men ändå! Har inte råd med skor för 1000 spänn, finns annat som prioriteras. Som nu t.ex. Måste komma ihåg att beställa bussbiljett! Grr på mig själv. Får bli efter träningen... Kom ihåg!!

Soo long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0