Alltid samma sak

Blir alltid deppig så fort jag blir lämnad ensam.. man känner sig så eländig :( Ibland är det skönt att vara själv, för jag är ändå inte den som är beroende av att ha massa kompisar runt mig jämt och ständig. Men däremot är jag en sådan som ääälskar att prata. Kommer på mig själv ibland med att; nu-är-det-nog-läge-att-vara-tyst-känslan. Jag är inte ett dugg rädd för att prata om saker med folk. Kan nog vara lite väl öppen ibland kan jag tänka mig :P Men va' fasn. Hellre det då kanske, är så drygt med folk man får dra saker ur! Aja. Det jag vela ha sagt med det här är att sällskap är inte så fel. Helst när man har vant på sig med att ha folk runt sig. Nu kommer det ta någon timme innan jag blivit van med att vara med mig själv här igen. Vela såå gärna åka med mamma och pappa hem! Blev en sorglig stund för mig själv här. Men det är väl som vanligt antar jag... går över om en stund! Och då är det rätt OK att vara själv ändå...

Vid kl.17 hade jag tänkt kolla på världscuphoppningar. Är inte så ofta som det visas på tv så gäller att passa på! Har även annat att göra.. som att skriva klart sista praktikuppgiften som ska in på tisdag. Idag är väl den enda dagen jag har tid egentligen.. imorgon går vi till kl.12, men sedan ska vi ha studiegruppstid. Jobba med sista redovisningen i den här delkursen... Kom på något som jag tycker är vääldigt orättvist! En halvan av klassen (vi) ska redovisa nästa tisdag, 2a december.  Och den andra klassen ska redovisa på fredagen, 5e december. Hur orättvist är inte det då liksom ?! De har typ 2 ½ dag extra ju! Irriterande till tusen! På torsdag hade då jag och Cissi tänkt åka hem. Sista helgen innan jul! För helgen därefter åker jag till Sthlm, är bjuden på julmiddag med family Sandin/Wendel. Ska bli trevligt :) Något att längta till!
Nu ska jag väl sätta fart med att analysera mig själv, det är nämligen det uppgiften handlar om. "Jag som pedagog".

See you .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ja alltså med tanke på att vi måste sitta och titta även på deras redovisningar så är det faktiskt orättvist. Hade vi sluppit det och varit lediga då så hade dem gött kunnat få lite extra tid. Men nu blir det aningen orättvist!! :P..

2008-11-23 @ 19:28:06
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0