Älgbiff och pasta

får det bli idag. Med pappas goda sås :D Mumma! Börjar nog bli hungrig... ska smälla i mig lite mat innan träningen, ska ju åka om en timme. Så jag hinner bli både trött och förhoppningvis pigg igen :P Ungeär som det skulle ske ?! Känns så opeppat med träning nu när man för det första är så seg om dagarna, och för det andra; när jag tappat en hel del :/ Men man har ju grunden, så det ska inte ta alltför lång tid att få tillbaka innan jul :) Nu är det bara att köra på, för både jag och C har vart sjuka för denna termin :P hoppas vi på...

Min vecka:

Måndag: Hultsbergsskolan fr.o.m 7.45 till 15.00. Träning; Powerstep plus 18.45-19.15.
Tisdag: Hultsbergsskolan fr.o.m 7.45 till 15.00/15.30 ? (ska vara med på utv.samtal.  Troligtvis träning; Puls styrka 17.15-18-15
Onsdag: Hultsbergsskolan 7.45-15.15. Träning; Puls 19.00-20.00
Torsdag: Hultsbergsskolan 7.45-16.45. Ingen träning, hinner inte :(
Fredag: Hultsbergsskolan 7.45-14.00. Marcus kommer :D Vet inte när, kanske hinner med ett styrkepass vid 16.00.
Lördag: Umgås med Marcus <3
Söndag: Umgås med Marcus <3

Det är vad jag vet än så länge :) Ha´t så bra, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0