34 dagar till Julafton!

Snart är det jul. Och jag tycker att jag längtar mer och mer för varje år som går :P Behöver jul nu. Är så sleeeten! Två dagar kvar på VFU:n. En rejäl en, och en mindre rejäl. Längtar till den sistnämnda :P Film och popcorn är vad det blir som "avslutning" :)

Powerstep:en gick väl bra, allt var verkligen asjobbigt :P Ska bli skönt när jag går tillbaka till mitt "vanliga" liv, när jag slipper vara så trött så jag orkar ta ut i svängarna bättre :) Jag är alldeles för trött nu för tiden. Tacka gudarna för att det bara är två dagar kvar! Sedan är det helg, helg, helg igen! Gött. Och sedan dags för MIN skola :) En tung uppgift framför oss, sedan ny kursstart igen. Nice :) Nu ska jag dricka te och ta en macka/frukt. Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0