Värme

i mängder! Vilket inte gör mig något, men här inne i min lägenhet är det rena rama bastun! Dagar som denna klarar ingen människa av att vara här inne :P Har bara vart in här och ätit hittils. Snart ska jag ut på stan och köpa matsäck och mascara! Min är typ helt uttorkad :P Inte bra inte bra! Kung att det blir fint väder till helgen också, så man kan få lite färg där i Avesta :) ska bli riktigt trevligt! Jag och Emma, massa hästar och sol ;) Mmmm! Bättre kan det inte bli.
Nu ska jag sätta fart så jag hinner motionera en sväng innan kl 20, för då är det Sanningens ögonblick. Vet egentligen inte vad jag tycker om det där med "lögndetektorn", men på något vis lär det väl fungera? Är iallafall intressanta frågor :P Är väl det som lockar antar jag...

See you later, alligator! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0