Tisdag

och Gossip girl är äntligen tillbaka! Det var på tiden :)

Idag har jag stört mig en hel del på folk, som jag kan göra ibland vissa dagar när jag är på sådant humör :P Så därför behöver jag få ur mig det. Vi börjar såhär: Tycker det är dålig stil av folk att komma försent, visst det gör jag också men försöker undvika det när jag ska på lektion. Stör mig också på folk som knaprar choklad och dricker massa läsk på lektionerna när man sitter och lyssnar på någon. Lika med sådana som inte kan låta bli pennan, utan måste knäppa med den heeela tiden. Grrr! Jag stör mig också på människor som tuggar tuggummi med öppen mun, hör man inte sig själv hur mycket man smaskar ?! (Denna människa hade jag bakom mig på bussen idag). Just nu komme jag inte på något mer som jag stört mig på idag, men det kommer säkert mer :P Känner att det är en sådan dag i dag som sagt!

Muffinsen var god förresten. Är inget större fan av sådana, men den var helt ok :) Pågens muffins! Funderar starkt på att köpa de där vita pumpsen jag provade igår... de skulle passa så bra i sommar :) Och en topp på Gina för 129 kr, och de där shortsen. Sedan kan jag lugna mig lite, då har min hunger blivit stillad ett tag :P Får duga tills jag åker till Greece. Kan ju hitta något där om jag har tur :) Marcus hittade ju så fina kläder åt mig på Baaali. Älskar verkligen min blå/vit-randiga skjorta :) och allt annat med! Min Marcus vet vad jag vill ha ;)

Nu blir det nog en vända på stan, ska bara kolla mitt konto och se vad det har att erbjuda såhär på sluttampen :P *fattiga jag* See ya soon. XoXo ;)

Vita pumps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0