Tingvalla

Då var jag hemma i mitt andra hem :) Velade inte åka idag, kändes konstigt att behöva åka ifrån Marcus. Hans buss till Stockholm gick vid 17.30-tiden, och jag åkte ju vid 16. Men men, nu får man vackert vänta i 2 veckor tills man får ses nästa gång :P Ni kan ju gissa vad jag längtar tills jag har gått klart skolan här och kan flytta till Stockholm! Fast kommer faktiskt sakna Karlstad, iallafall vad det känns som nu. Kommer bli rätt tufft att lämna min lilla 1a :P Trivs bra här. Hellre det än att man ska vantrivas här iallafall :)

I morgon ska jag inte till Henstad. För förskolan är stängd i morgon =planeringsdag! Vilket inte gör mig något, för jag har lite grejer att sysselsätta mig med här om jag säger så. Ska börja skriva på praktikuppgifterna och läsa lite böcker till uppsatsen. Blir lite att göra nu såhär mot sluttampen! Har massa uppskrivet i kalendern som ska in nu efter praktiken. Bara att hugga in då :P För nu vill jag verkligen ha sommar! Den här sommaren är så efterlängtad, precis som vanligt men känns ändå lite annorlunda med denna :) Här nere är det mycket grönt motför hemma, vilket kanske inte är så konstigt. Men fick mer sommarfeeling när jag kom hit :) Dalarna kommer snart ikapp, hehe!

Nu ringer min prins snart :) Shit vad ovant att kunna ringa och prata precis när man vill! Love it :D Tuddiluttan!

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0