Time to

sleep! Snart iallafall. Ska se klart på Grey´s och sedan invänta min vanliga natti-samtal från min trogne prins i Stockholm :) Mitt kvällsfika bestod av ett äpple och te. Har vart och köpt mer frukt idag, det är ju så gott!

Mina smarta medlemmar i studiegruppen är inte så smart, tyvärr. Vi har haft både eftermiddagen igår och idag på oss att förbereda inför lektionen som vi ska inleda i morgon, men icke. Så då måste vi ses i morgon, ännu tidigare än avd vi börjar. Surt säger jag! Karlarna i studiegruppen våran skulle jag kunna kräkas på! Gaaaaaaaah! Aja..snart slut på arbete med den klass iallafall. Stå ut J! Neej nu är det jag som borstar tänderna! Och försöker sova till all musik jag hör här ute, om jag stänger fönstret kanske jag inte hör lika mycket. Smart där :) Natti natti!

XoXo /J

Bal -07. Miss you honey.. <3

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Ni gjorde iallafall ett bra jobb i morse..:) Ha en bra helg och en bra sommar om vi inte ses något mer innan dess. Är ju inte många dagar kvar nu.. (gött hehe)

2008-05-22 @ 13:12:05
URL: http://idamaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0