Sunny!

Åååh vilket härligt väder det är idag :) Sol, sol och åter sol! Har redan fått världens märken efter bikinin. Skulle bli fint väder i morgon också, så får pressa lite då med :P Gäller att ligga i när det bjuds sol!

Nu sitter jag och inväntar mat, spaghetti och köttfärssås. En utav mina favoriter ;) Riktigt mumma är det! Min bror håller inte med däremot. Jag menar, hur många tycker inte om det ? :P Ska rida en sväng senare idag också. Får bli när det inte är så varmt, förstår mig inte på folk som är ute och rider mitt på dagen när det är över +20. Men det ska väl finnas sådana också antar jag... I natt ringde hemtelefonen igen, och kan någon gissa vilket nummer som stod på nummerpresentatören? Jo, Joels mobilnummer. Jag kom på mitt i all rädsla och svettningar att det konstiga är, när Joel ringer till mig (medvetet) så står det typ, privat nummer eller okänd eller något liknanade, men när telefonen hans ringer hem "utav sig själv?" så står hans mobilnummer på telefonen. Är inte DET lite mysko vaa? Fattar noll. Tycker iallafall att det kan sluta ringa på nätterna på det där viset! Tog mig en timme att somna om :S Scary, scary...

Idag har jag gjort klar observationsstudien. Så nu är den färdig att skickas in!  Nu har jag lite mer än hälften kvar att göra på litteraturstudien. Kämpa på J! Jag börjar se målsnöret där framma :P Vilket känns hur härligt som helst! Måste plugga mer idag...får bli efter maten och innan jag rider. För tror inte jag kommer hinna klart med allt i morgon, om jag känner mig själv rätt. Helst om det blir finväder i morgon! Neej nu funderar vi vidare och hörs sen :)

 Rhodos, here I come :D 5 days to go!

XoXo /J

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja vi får göra om det snart :D

2008-05-27 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0