Spooky

Här sitter jag igen, i mitt lilla spökslott :P Nää då, vi får hoppas på att det inte är så. Även om man kan börja fundra ibland :S
Om lite mindre är 3 timmar är Marcus på plats i Mora, då hämtar svärmor Åse upp honom där och sedan kommer det förbi mig här i Ooorsa :) Då far vi vidare mot Älvdalen, blir alltså där i natt. Så då får det ringa på telefonerna här bäst det vill :P

Nu sitter jag och väntar in maten. Är så hungrig så jag håller på att gå åt! MAAAAAAAAAAAAAT, ge mig!! Blir klyftpotatis (egen sådan) och fläskfilé. Mumma! Passar mig utmärkt idag :P Hehe. Idag är det två pers som frågat mig om jag har solat eller vart utomlands. Och ändå är det snart en vecka sedan mitt ansikte var i kontakt med solen! Gött att lite är kvar då :) Sola på dagis is the shit ;P Haha! På tal om väder och vind så läste mamma precis att kylan är här och ska stanna ett tag framöver igen :/ Tröööök! Hur ledsamt är inte det på en skala från 1 till 10 ?! Ååååh... Solen lättar ju upp saker och ting här livet. Men men, tur man åker till varmare breddgrader snart då :P Är så gott som 3 veckor kvar nu. Längtar som en tok! Sola sola sola!
Ska bli så roligt att få använda mina nya bikinisar :P Hehe.

   
  


Blev inget plugg idag, har iallafall ridit och vart ut på en prommis. Får ta tag i det där med skolarbete när jag kommer ner till Karlstad till veckan, där har jag inte så mycket mer att göra än att plugga sååå :P Det är nog bra på ett vis att jag och Marcus inte flyttat ihop än. Skulle ha så svårt att göra det som borde göras då! Precis som när jag är hemma. Men som sagt, praktikuppgifterna är ju klara. Den skriftliga ska bara renskrivas! Bra där. Nu ska jag koncentrera mig på att läsa/kolla igenom 5 böcker. Det är lugnt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0