Sommarlov

snart iallafall :P Har bara en dag kvar som ska kämpas igenom i skolan. Blev precis påmind av min klassis I-M! Riktigt gött som sagt :D På något konstigt vis känns det ändå som det är mycket kvar.. kanske för att sista dagen är om ca 2 veckor :P Har seminarie då om observationerna vi gjorde på VFU:n. Så sommarlovet börjar tisdagen den 3/6 för våran del :) Tack gr. 1 att ni vela byta dag, var guld värt! <3

Nu håller min tvätt på att tvättas som mest. Har tvättid nu mellan 13 och 16! Sista tvättningen innan hemfärd :) Det känns också gött faktiskt! Har nyss diskat lite och funderar på att dra dammsugaren en vända här inne innan det är dags för att hänga upp tvätten och en vända på stan. Ska se om jag kan hittade något passande mors dag-kort till mami! Cissi ska uträtta lite ärenden hon med :) nu ska jag dammsuga lite innan det är dags att dra vidare!

XoXo /J ;)

Kommentarer
Postat av: tess

varsågod johanna , och hela resten av er grupp ;P

2008-05-22 @ 14:10:28
URL: http://ttessii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0