Some more

Nu har jag vart ute på den där promenaden (1 timme). Efter det pluggade jag lite, har börjat bearbeta en bok! Genuspedagogik - Kasja Svaleryd. Väldigt intressant bok faktiskt, men tycker ändå att de kunnat göra böckerna mer roliga att läsa :P Ska ju ha läst ut hela den boken till nu i veckan ? Tveksamt om det kommer ske :P Känner iallafall mig nöjd med min insats idag. Vet att jag kommer bli stressad mot slutet, som alltid. Är alltid seg i starten, men behöver lite tidspress :) Lite lagom sådär... Så nu ska jag bara skriva vad jag tycker om det jag tagit ut ur texten i boken, så då är en bok avklarad av ca 7? Kommer inte riktigt ihåg hur många böcker vi har. Tur att vi slapp ta med Flyga drake iallafall, en mindre :) Den har jag ju både sett på bio och läst. Riktigt bearbetad måste jag säga ;) (Boken var bättre än filmen...)

Idag har jag inte krattat något i hagen. Men igår krattade jag som en tok :P Har träningsvärk idag och påbörjade blåsor på händerna. Måste se om jag får tag i bättre handskar...  Och nu regnar det, så krattningen får vänta en stund. Ska rida snart också, så får göra det efter ridturen. Tänkte höra med Mathilda om hon vill följa med en sväng på Tösen :)Curry ska inte behöva gå så hårt den här veckan, åtminstone inte till jag fått honom "dit jag vill"! Han var inte alls sig lik igår, var ingen fröjd att få rida precis. Blev nästan lite orolig... men ska ge han lite tid att återhämta sig! Har troligtvis massa träningsvärk och är stel i kroppen sin :( Lilla puppuhästen.

Nu haglar det också! Skitväder... Får ta och sluta snart så jag kan rida någon gång! Bläää. Kan i och för sig lägga mig och blunda en liten stund. Är så himla trött i ögonen :P På lördag, då får jag sova iallafall! Längtar ;P


Silver Tösen. Min lilla stjärna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0