Solstaden

Karlstad har verkligen levt upp till sitt namn idag :) Har vart/är hur varmt som helst! Hade jag fått/kunnat så hade jag haft bikini på mig idag på förskolan :D Haha men ack, hur skulle inte det se ut? ;P Snart ska jag och Cissi ut och gå. Är sugen på glass! Det har jag råd att unna mig, för jag både cyklar som en dåre och promenerar varje dag så då får man ;D Nu är det bara 2 dagar kvar på VFU:n (som det heter, på gymnasiet hette det APU)! Längtar tillbaka till vardagen lite faktiskt... och hem :) För på fredag bär det av hem, åker inte ner hit igen först nästa söndag :) Göttans!

Nu plingar Cizzz så nu ska vi ut och gå! Skriver mer senare. Om bloggen funkar då vill säga! :P Tuddiluttan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0