Shopping

Då var den fullbordad. Blev lite ändrade planer när jag provat toppen Gina och en skjortaVero Moda. Så det blev skjortan istället och så köpte jag de där vita pumpsen, så nu slipper jag tjata om dem någe mer :) Shortsen får vänta ett tag. Såg att jag var mer fattig än vad jag trodde :P Illa illa. Men men..tur att man fick lite pengar när jag fyllde år. Födelsedagen kom i rättan tid. Pengarna gick jämnt ut det här skolåret om man säger så :P Hehe. Snart ska jag och min vän Cecilia ut och promenera. Det är så skönt :) Och man känner sig så duktig efteråt ;) På lördag blir det partaj, så det är bäst att gå av sig lite så man har råd att dricka alkohol :P Right ?

Här kommer bilder på det jag shoppade idag:
PumpsenSkjortan, hallonrödMed rosetter i ärmsluten Så :) Då var det dags för en prommis!

XoXo ;)

Kommentarer
Postat av: Karin

Fina skor!!!

2008-05-21 @ 06:10:51
URL: http://lillak24.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0