Saturday night live

Ikväll blir det utgång! Måste komma ihåg att svänga förbi glasbanken innan det stänger. Blir en JP vit, och några cider till det, jag och Cizzz ska dela :) Såg att de fått tillbaka mina kära AquaTini High Lemon här i Orsa! Var riktigt längesen man drack det, så några sådan får det bli, har för mig att Cecilia också tycker om dem :P

Sedan kommer vi till det återkommande problemet, vad ska man ha på sig? Fast egentligen har jag ju så gott som bestämt mig, måste bara komma på vad jag ska ha på mig på benen. Antingen mina vita jeansshorts, vita jeans eller svarta jeansen. Tåls att fundera på :) Vad tycker ni passar bäst till min nya skjorta ?

Skjortan, hallonröd
XoXo /J  ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jeansshorts lätt ;)

2008-05-24 @ 12:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0