Räddad

Kom på idag att vi får ju en till omgång studiebidrag, nu på fredag! Thank God :D Blir min räddning, nu sipper jag nog nalla alltför mycket på mina födelsedagspengar. De får gå till Rhodosresan, en bit av dem iallafall :) Jiiihaaa!
Nu väntar jag på att spaghettisarna ska koka klart. Blir det och köttfärssås till lurre idag. Som igår :P Måste ju äta upp kättfärssåsen, här får inget gå till spillo :P tänkte ju ha det till middag igår men blev ingen sådan för min del igår heller. Börjar kurra rejjä i magen min nu känner jag, ska bli gott med mat ;)

Jobb börjar för mig i midsommar. Bra det! Så får jag någon krona i juni också. Det är både bra och dåligt att få den 15e månaden efter man jobbat... Det dåliga är att om jag skulle ha börjat jobba i juli så hade jag inte fått min första lön först den 15e augusti, vilket skulle suuuga rejält! Men nu får jag någon dag i juni så jag slipper oroa mig för det. Det som är bra med det är att jag får en lön mitt i september också. Vilket jag diggar :) Det här löser sig nog ändå J. Tänk att man alltid oroar sig i onödan, för det mesta iallafall :P Det löser sig, det löser sig. Måste ta reda på när vi börjar höstterminen också, så jag vet hur mycket jag kan och vill jobba i augusti. Vill gärna ha en eller två veckor ledigt innan skolan drar igång igen. Men tror nog att jag börjar runt den 26 där någonstans, alltså den sista veckan i augusti. Bra det :) Då kan jag jobba de två första veckorna den månaden. Se så bra det här blev tillslut!

Nu ska här ätas mat :) XoXo /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0