Ngt kyligare

Nu har värmen försvunnit en ening här inne, tänker iallafall fortsätta ha fönstret öppet i natt. Till fismåsarna väcker mig någon gång tidigt i morgon bitti, de där djuren måste ha något allvarligt problem eller ett stort fel! Usch vilka djur.

Nu orkar jag inte skriva mycket mer, är jätte trött! Och tröttare kommer jag vara i morgon, ska upp och börja cykla vid 7. Segt! Men men, sista dagen. Känns bra på olika vis! Kommer sakna alla men känner mig ändå redo att gå tillbaka till det "vanliga" så det får bli sommar någon gång :)

Hörs i morgon! Natti natti .


Jag och fismåsarna kanske har liknanade problem ? :P Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kung. Haha.

2008-05-08 @ 22:07:51
Postat av: Sophie

Snyggt Bohanna ;D Haha!

Snygga vi va när vi höll så och sjöng haaleluja :D :D

2008-05-08 @ 22:09:58
URL: http://s0ckret.blogg.se/
Postat av: maria

fan va söt du är gumms :D men du jag kan berätta en hemlis. du missade inget på wäsa. var ciiirka 20 pers där ;) haha men ajg vill ses snart. ajg flyttar hem 8ejuni. men då kan vi ses :D pussss

2008-05-09 @ 11:27:16
URL: http://maariabeerg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Yes :D Nu har den "blivande modellen" vart i farten igen ;D Haha ja det var tider det Sophie!<3

2008-05-10 @ 06:06:18
Postat av: Ems

nämen jääävlar =).. haha snyggingen min ;)..



2008-05-12 @ 17:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0