Nej det är ingen vanlig dag

för det är Johannas födelsedag ;) 20 BAST! Tänkte jag skulle svänga in på Systemet idag, men kändes lite löjligt sådär första dagen, man behöver ju inte vara desperat :P Haha! Får bli nästa helg, när jag och Emma ska ta en Avesta helg :) Ska bli riktigt kul!

Nu hålls det på med förberedelser inför kvällen. Kl 18 börjar de komma, gästerna! Jag har nyss skalat en jääkla massa potatis, så nu var jag värd en paus :P Tyckte jag då! Nu har min kärlek tagit över haha! Han gör det bra ser jag härifrån ;) tihi. Hittils har jag fått en parfym och pengar av mamma, pappa och bror. Kläder och pengar av Marcusen min, ett par trosor med turkosa blommor och rosa rosett, en klänning med blommor i över och underkant (blommer från Baaaali ;D Haha!), en blå/vit randig skjorta och ett skärp till den, och en Ripcurl hood :) Gissa om jag redan är nöjd ?! Mina kära skämmer bort mig! :) Sätter in bilder på kläderna sedan! Måste visas :) Har aldrig ägt en sådan fin klänning, förutom min balklänning ;P Nej, Bali-klänningen gillar vi skarpt ! Den blev sydd medan Marcus var där, fräsigt! :)

Neej nu lär jag ju gå och göra någon nytta jag med! Hörs mer senare eller i morgon :) Tack alla förresten för partajet i onsdags! Var jätte trevligt :) Tack så mycket för det braiga sällskapet ;) Anna, du måste skicka bilderna på Nissan och rondellen när du får tillfälle :D Haha! Kung.

Over and out.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja jag ska lägga in dom på bloggen nån dag, imorn kanske :D Skit snygga! Haha! Grattis föresten :)

2008-05-02 @ 19:02:38
Postat av: tess

stora grattiset johanna :)

2008-05-04 @ 17:12:34
URL: http://ttessii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0