Minnesluckor

Shit då! Jag har tydligen skickat sms och sådant till folk i lördags och sagt åt dem att komma til Mora :D Antagligen för att det var dött som i graven på Wasa. Herregud... det var längesen jag var sådär kanonfull! Det var en bra fylla iallafall om vi säger så :P Bakis blev jag ju, men sådant får man ta när man hade det så trevligt :D Right ?! Minnesluckor är rätt kul ändå, när man kommer på lite så där lätt typ en vecka efteråt vad man har ställt till med :P Oj oj oj... Johanna Jackson i ett nötskal. Men någon måste ju stå för det också :) Tror vi allihopa var sådär "bra" fulla i lördags. Hade as skoj! En riktig tiopoängare till kväll alltså :) Mer sådant tack! Får ta någon Orsa-yra i sommar också. Riva ner Orsa lite :P Tsss.

Nu är jag faktiskt snart klar, med allt vad skolarbete heter! Har spart lite till fredag när jag får sitta ensam i lägenheten och vänta på Marcus medan han jobbar :P Lär ju ha något att göra då. (Blir att renskriva det på måndag. Har ju lite tid på mig då med). Får hoppas på sol så man kan gå ut och sätta sig någonstans, i fina Solna :)

Nee nu börjar det bli dags för att ta in hästar och avsluta det kapitlet för dagen. Hör kanske av mig mer senare, annars hörs vi på fredag eller någe :P Ha´t så bra till då! XoXo / Er kära J ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0