Min kväll

Blev ingen middag för mig ändå. Känns skapligt onödigt att ställa sig och laga mat när man inte ens är hungrig :P Jag och Cissi var ut på våran dagliga prommis, pratade om massa världshändelser som man gör när man är på promenad :) Nu har jag fixat lite här och läst massa bloggar och lite till. Funderar nu på att duscha och sedan koka mig en kopp te och ta en macka. Och kanske min muffins som vi fick idag i cafeterian, det delades ut påsar med räkost, muffins och tidningar, bl.a. Cosmopolitan. Alltid uppskattat, gratis är gott hehe :P Omtänksamt av dem att de tänker på oss fattiga studenter. Brukar fundera över det där... de som tar lån, så fattiga kan de inte vara ändå ? Visst, vissa måste ta lån som bor tillsammans med någon eller har barn och liknande. Men både jag och Cissi har klarat oss utmärkt under året ?! Folk fattar inte hur vi gör, men jag tycker inte att jag levt på nagelskiten precis. Har levt precis som jag gjorde under gymnasieåren. Så det går visst! :) Tänk vad skönt att slippa betala tillbaka massa pengar när man är klar sedan, då lever jag hellre lite knapert nu. Det är som mamma säger; "Det är inte meningen att man ska leva lyx som student" . Kom precis fram till att mamma säger ganska så mycket smarta saker ändå :D Haha!

Nu ska jag se om skinkan tinat, så jag kan ta mig min kvällsmacka och te :) Hörs kanske mer senare. XoXo ;)

Dåligt med studiebidrag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Jo vi har haft det jätte bra :)

2008-05-19 @ 22:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0