Måndag i solstaden

Ja det stämmer, här är det faktiskt sol idag. Inte lika varmt som när jag var här sist, men ändå sol! Det är det som räknas :) Man blir så mycket gladare då. Funderar dock på hur jag ska "slå ihjäl" timmarna i eftermiddag... ska se klart på Days. Sedan kanske man kan gå ut och sätta sig i solen lite, får se. Är även sugen på att gå på stan en sväng!  Det har öppnat en ny Vero Moda affär i MittiCity. Affär nr 2. Finns en mindre efter drottninggatan. Vill in på Gina en sväng också, för där har vårrean börjat :D Peeerfa! Ska hur som helst in på Stadium och köpa mig ett par shorts till resan.

Nu ska jag lägga mig ner en stund och glo på tv. Är jag värd ;P Var huuur trött som helst i morse! Huuualigen!

XoXo ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0