Måndag

Vilket innebär ännu en ny vecka att se fram emot. Vilket jag verkligen gör, för på torsdag bär det av till huvudstan :) Var ett bra tag sedan jag var där nu.. över 3 månader sedan! Men nu kommer jag tillbaka ;P Blir ju som sagt studentpartaj på torsdagen, Mikaela tar studenten :) På fredagen ska jag på min första firmafest, nu börjar man känna sig gammal :P Haha! Det är som Emma säger; snart är det väl dags för blöjor och hus också :P Tss! Fast om jag får bestämma så vill jag gärna hinna jobba i ett år eller två, så man får ut någon föräldrapenning. Det gäller att planera sådant :D Nina hade ju inte jobbat något innan hon fick Sebbe, så hon får knappt ut något i månaden, vilket hon tycker är jobbigt och det förstår jag! Men det får vi ta då :) Nu lever vi i nuet :P Idag är det inte så fint väder som jag hade hoppats på, men bättre än vad de visade på vädret igår. Så man får väl vara nöjd ändå :) Jag längtar så till den där riktiga värmen... där är ju så skönt! Nu blåser det ute, och det är ju inte riktigt lika skönt.

Idag ska jag försöka komma på vad jag ska köpa till Mikaela. Funderar på att cykla till Ewa Moraeus och kolla på lite keramikgrejer :) Det är ju alltid lika annorlunda, för typ smycken och sådant får man ju alltid ändå. Men får se, kan ju alltid kolla iallafall! Skadar ju inte lixoooom :P Lär ju plugga idag också, kom på det igår! Trodde på något vis att jag var klar, men det är jag ju inte precis :O Drygt, men tro om man ska ta och göra ett ryck med det där så man BLIR klar någon gång. Hade ju vart en stor lättnad om jag säger så... men har ingen som helst motivation till det idag! Nu ska jag runda av det här, känner att mina tankar är påväg att spåra ur :P

Sommarmys

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Gott! Var evigheter sen jag åt det innan, skit gott ju! Det ska jag börja äta oftare :)

2008-05-26 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0