Lördag

Idag är det lördag. Skönt! Känns som man fått en extra dag på något vis, annars skulle de ju vart söndag idag. Vilket skulle vart skapligt kasst :P Så nu har jag och min älskade Marcus en hel dag på oss att bara myyyyysa ;) Mumma!
Kanske ska rapportera vad jag fick mer i present igår :) Halsband och armband av faster, hennes karl, kusin Reneé och Micke, två stora koppar (som man säkerligen kan ha till allt möjligt, typ fil och så !) av kusin Cattis med familj, ett halsband från SNÖ of Sweden av moster och Elin, en söt ljuslykta av Therese och Dessi (som hyr en box hos oss), presentkort hos Åhléns från Marcus pappa m. familj i Stockholm, presentkort hos Slott och Koja från Älvdalsgänget :), och massa pengar :) Så jag är mer än nöjd! Vill tacka så mycket för en obeskrivligt trevlig kväll !! sedan fick jag ju presenter i onsdags av girlsen också :) Halsband, ljus, kuvertväska och blommor från grabbarna som också kom :P Gulligt! Vill även tacka er, ännu en gång för en härligt trevlig kväll !! :D (Tror jag fick med allt ?) Tror jag ska knäppa lite kort på några av grejerna och visa! Ett litet smakprov ;) Klänningen jag fick av Marcus är jag så glad över! Lovar att lägga in en bild på den.

Nu ska jag göra något annat, t.ex. som gå ut och fixa i stallet, gå ut på en prommis, umgås med min prins ;) Hörs, på obestämd tid!


Kommentarer
Postat av: Sophie

Häärligt att höra att du hade en bra dag :) Vi måste se till att ses snart! Du är för viktig för mig för att jag skulle vilja förlora dig! (L)

2008-05-03 @ 15:57:31
URL: http://S0ckret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0