Kvällsn

Då var tisdagen den 27/5 -08 snart avklarad också. Snart åker jag faktiskt till Stockholm! gud vad jag längtar :) Pratade med Alma idag, vi åker rätt tidigt på torsdag... typ kl 8 eller 9 på morgonen. Mickans utspark är runt kl 13 sedan väntar lite middag i Täby :) Ska bli trevligt! Då får jag träffa min älskade prinskorv också ;P Bästa av allt. Får se hur vi sover i helgen nu då. Sigge skulle tydligen ha ner sin bror på besök över helgen vilket inte var den bästa planeringen, så jag och Marcus hamnar troligtvis i familjen Sandin-Wendels kolonilott :P Gulligt vaa ? :D Haha vore något. En ny erfarenhet, har aldrig sovit i en sådan förr ;D Jaa hej å hå. Ikväll har jag och Curry haft flåsträning :) Ridit upp mot Grönklitt, så han fick jobba på bra gossen min :) Kan han behöva, han har ju ätit massa gräs idag :P Jag hade nog också behövt röra lite på mig... men men. Får bli en annan dag :P

Solbrännan jag fått idag är något av desslike! Man ser precis vart bikiniöverdelen och shortsen suttit, om jag säger så :P I morgon får det nog bli att sola lite baksida. Nu ska jag dricka te och äta en hårdmacka med skinka och massa grönsaker på, mums! Natti natti.

XoXo  /J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0