Kvällsn

Då var det kväll igen. Det är då värst vad dagarna går fort nu för tiden :P Idag kändes Curry bättre. Inte fullt lika stel i kroppen idag! Ett steg åt rätt håll iallafall. Får fortsätta med massagen och ännu mer nogrann uppvärmning så ska nog det här gå vägen :) Huskur a la' Johanna! Haha! Neej men får duga tills vidare iallafall, tills vi fått tid hos en kiropraktor.
I morgon måste jag verkligen plugga..har ju bara i morgon och onsdag på mig så gott som ju! :O Kom jag på nu när jag tänker efter lite, shit pommes frites. Bäst att sätta sprutt J, för din egen del. Åker till Sthlm på torsdag tidigt på dagen, kommer hem på söndag och sedan åker vi till Karlstad på måndag kväll, så måndagen har jag ju på mig men det är ju inte så smart att spara till då. Kan jag känna... Det kan aldrig skada med lite planering här i livet :P Det har ingen dött av precis, absolut inte jag. Hehe.

Nu har jag inte så mycket mer att dela med mig av tror jag...inte vad det känns som iallafall. Så nu får det bli dusch och säng för min del. Var så trött i morse när klockan ringde :/ Drygt. Får hoppas på sol i morgon så man kan ta lite siesta i solstolen :P Hörs i morgon. Natti natti!

XoXo /J

Jag och Marcus i Sthlm. November -07
Me miss you, like hell you know!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0