Kvällsn

Då var det kväll igen då ! Vet inte om jag har så mycket mer att säga än det jag redan sagt idag :P Funderar däremot på att jag kanske borde sätta fart med litteraturstudien i morgon, har ju börjat lite lätt men det duger ju inte i längden. Måste få det gjort, för nästa torsdag åker jag till Stockholm och blir borta till söndagen. På måndagen där hinner jag inte med mer än någon liten finslipning för på eftermiddagen åker vi ner hit till Karlstad. Och då sa arbetet vara klart! Så har så gott som en vecka på mig egentligen..så sätt fart J! Vet ju hur bra pli jag har på mig själv när jag är hemma :O Då blir det bara massa annat än skolarbeten. Det här är ändå det sista så nu får jag ta mig i kragen!

Nu ska jag borsta tänderna och invänta Marcus, han är på fotbollsträning ikväll. Längtar redan efter honom... men nästa gång vi ses får vi iallafall 3 nätter tillsammans. Alltid något :P Man får vara glad för det man får. Snart är det iallafall sommar, då kommer vi förhoppningsvis ses lite mer. Som sagt så har ju inte han någon semester att ta ut, suck! Men men.. face it J :P Hörs mer i morgon. Natti natti!

XoXo /J

@ my house på studentferre ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0